3 kolm IT lahendust

 IT LAHENDUSED (1. NÄDAL) 

Roman Mihhejev

Oma blogis tahan rääkida kolmest leiutisest, mis mõjutasid meie ellu ja avastasid midagi uut inimistele.

1. Skype (2003)

Ettevõtte rajasid rootslane Niklas Zennström ja taanlane Janus Friis. Tänu nendele inimesed võivad suhhelda omavahel. 

Ta sai populaarseks sellepärast, et ta pakub palju võimalusi millest üks on suhhelda ja kirjutada teineteisele, kui isegi sa asud teisel pool Maad ja see on absoluutselt tasuta. Aga on vaja, et oleks internetiühendus. See programm oli algselt loodud arvutile 2003. aastal ja ei olnud algul populaarset, sest oli halb suhtlemise kvaliteet. Kuna ta oli tasuta, Skype hakkas rohkem väärtust omandama ja tema alustati kasutama üha rohkem inimesi. 2010. aastal ulatus Skype'i kasutajate arv 663 miljonini. Samuti selles aastas Skype üle kanti mobiiltelefone. Ta oli saadav nüüd Android'ides ja iPhone'des, et kasutajate arvu suurendada. 2011. aastal Microsoft ütles sellest, et ostavad Skype 8,5 miljardi dollari eest. Pärast seda inimesed, kes ostavad uue arvuti, milles on Windows, automaatselt on Skype paigaldatud. Kokkuvõtteks võin öelda, et see programm mulle meeldib, sest ma alustasin just temalt suhhelda inimestega internetist ja sõpradega, et mängida midagi, aga praegu selliseid programme nagu Discord, kus võib suuhelda kellegagi ja teha samasugune, aga natukene rohkem, on nüüd üsna palju ja Skype läheb tagaplannile.

https://et.wikipedia.org/wiki/Skype

https://expertnov.ru/raznoe/skajp-kogda-poyavilsya-skajp-v-kakom-godu-vyshla-pervaya-versiya-skajpa-ne-pishite-istoriya-tolko-kratko-god-vyxoda.html

2. Steam


Steam on mängu platvorm, kus saab osta erinevaid mänge, nende arv on rohkem kui 10 000. Kui võrrelda milliseks oli varem steam (aastal 2000) ja praegune, võib kindlalt öelda, et palju asju on muutunud, sellepärast et möödunud umbes 20 aastat. Varem teda kasutati ainult, kui mängu platvorm, mis käivitab mänge valve'st. Nüüd on ta täidab mitmeid funktsioone, näiteks on võimalik suhelda, leida mõttekaaslasi, luua grupi, kus on võimalik omavahel arutada midagi. Hoida mängud, mis võib igal hetkel üles laadida (kui nad olid enne seda ostetud). Suur valik kõike, mida te ise soovite. Saab teha livestream'i. Aga miks ma arvan, et see on läbimurd minu vaatenurgast - see on see, et varem inimesed võiksid mängida ainult ostetud plaadide abil (piraatluse kohta ma ei räägi) ja see oli veidi ebamugav, sest oli vaja kuhugi minna ja ise kastide hoidmine pakub ebamugavusi pärast. Steam'i tekkega selliseid probleeme oli lahendatud. Iga päev ta täiustab enda üha rohkem ja rohkem.

https://compconfig.ru/internet/steam.html

3. Youtube

Youtube on veebileht, kus on võimalik vaadata erinevaid videoid, mis võivad olla nii näiteks ülevaade mingi asja kuni vaadata mingeid teaduslikke artikleid. Algselt Youtube loodi Steve Chen, Chad Hurley, and Jawed Karim 2005. aastal ning selle aja jooksul on tema eesmärk on ikka jäänud samaks, videod ja näidata inimestele seda. Hetkel on üks populaarsemadest vahenditest kogu internetis. Youtube's inimene võib isegi ehitada oma karjääri, teenides raha. Mida rohkem inimesele allkirjastatakse ja vaadatakse tema videod, seda rohkem teenib ta ise. Veebilehel saab videote kõrval ka otseülekanne vaadata . Aga praegune Youtube muutub üha ebaoptimaalsemaks vaadata, sest sageli ilmuvad reklaamid, mis on vaja näha enne kui minna ise video vaadata ja, et neid ei vaata, on vaja osta Youtube Premium, mis võimaldab keelduda reklaamist. Aga on ka muid alternatiive, kus on võimalik vaadata erinevaid videod näiteks TikTok, kus ei ole reklaamisid.

https://blog.ingate.ru/seo-wikipedia/youtube/


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Turvariskid. (14. nädal)

Teistmoodi IT, 13. nädal

Roman Mihhejev, Uus meedia... (3. nädal)